Blev hastigt då det var hagelskurar och snöblandat regn så fort man klev utanför dörren.
Körde lite liberty i korallen med Lakrits bara. Tränade Luke - Oboy vad han är känslig och extrovert.
Kommer med en massa förslag man ber om en sak och får 3ggr mer... Har lovat Robin att träna honom nu så Lina får ta honom i ridningen och jag tar marken till att börja med.
Sigge släppte ut sina grabbar på trädgårdsarbete när solen kom fram.
eller rättare sagt jag släppte ut Gyson för jag får så dåligt samvete att alltid köra bort honom. Nu hade jag tänkt att börja rida honom varje dag för det är inte så mycket mera körjobb eftersom det är så mjukt i marken ännu. Jag behöver också träna lite mer och det är lite av ett gympass att rida honom så vi får se hur det kommer att gå. Ska börja idag han ska också få en sväng med Irish Mash så drawen kommer det inte vara några problem med.
Snart dags att börja på så smått med den nye filuren också.
Mark 9h
Ridning 6h 15 min
Pyssel 8h 50min
Oj så mycket häst du fick nu =)
SvaraRaderaDet var inte lite att göra precis :-)
SvaraRadera