6 maj 2010

Gyson är skvätt galen

och helt klart den svåraste hästen jag träffat. Funkar hur bra som helst på marken både on line och liberty men när man rider blir han bara sååå dryg... så efter en stunds bockande och tjaffsade så tog jag honom på marken ska kanske göra tvärtom idag får se. Handlar inte så mycket om RB längre utan dominas! Svår nöt att knäcka...



Lakrits är mer som en liten duvunge och när han blir osäker i liberty kliver han upp på däcket =))
Han var så skitig så det blev lite bus på plan bara tillsammans med Billy och Lina. Först lite fika mellan snöflingorna.






Mark 9h 10 min

Ridning 6h 15 min
Pyssel 8h 50min

1 kommentar:

  1. Gyson verkar vara på tårna och har mycket energi:)

    SvaraRadera