Tack för det skrattet :)
Snacka om att ha balans, tänk om man hade bara hälften :-D
Snart är han tam!
jag trodde inte fabian var någon hästkille...(om han inte är någon hästkille så är jag miiil från någon hästtjej;-/ )
Tämja F har jag inte lyckats med. Men han har nog alltid varit lite hästkille på sitt eget vis. Om man kan erbjuda någon slags adrenalinkick är han med ;-)
Tack för det skrattet :)
SvaraRaderaSnacka om att ha balans, tänk om man hade bara hälften :-D
SvaraRaderaSnart är han tam!
SvaraRaderajag trodde inte fabian var någon hästkille...(om han inte är någon hästkille så är jag miiil från någon hästtjej;-/ )
SvaraRaderaTämja F har jag inte lyckats med. Men han har nog alltid varit lite hästkille på sitt eget vis. Om man kan erbjuda någon slags adrenalinkick är han med ;-)
SvaraRadera