13 apr. 2010

Tämjandet fortsätter



Jag verkar vara svartlistad på youtube och tar jag inte Mary Ann eller Bethoven blir ljudet direkt stängt...

Så här är en med ljud också. Jag börjar bli mäkta trött på MaryAnn Kennedy låtarna nu... men har inte tid att leta passande royaltyfree musik heller.

5 kommentarer:

  1. Snacka om att ha balans, tänk om man hade bara hälften :-D

    SvaraRadera
  2. jag trodde inte fabian var någon hästkille...(om han inte är någon hästkille så är jag miiil från någon hästtjej;-/ )

    SvaraRadera
  3. Tämja F har jag inte lyckats med. Men han har nog alltid varit lite hästkille på sitt eget vis. Om man kan erbjuda någon slags adrenalinkick är han med ;-)

    SvaraRadera