14 apr. 2010
Bra med regn
när vi nu bedriver tomteverkstad inne... Ska försöka hinna få allt klart tills imorgon kväll. Så det blir en pysselnatt.
2 kommentarer:
Blenda Elby
15 april 2010 kl. 23:07
Ska ni bli resande i rep?
Svara
Radera
Svar
Svara
Fabian
16 april 2010 kl. 01:09
Ja det blev så, knypplar förfullt... / En sm inte orkar logga ut F
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ska ni bli resande i rep?
SvaraRaderaJa det blev så, knypplar förfullt... / En sm inte orkar logga ut F
SvaraRadera