14 apr. 2010

Bra med regn

när vi nu bedriver tomteverkstad inne... Ska försöka hinna få allt klart tills imorgon kväll. Så det blir en pysselnatt.

2 kommentarer:

  1. Ja det blev så, knypplar förfullt... / En sm inte orkar logga ut F

    SvaraRadera