22 apr. 2010

Sol idag

Vi ska hjälpa Sofia att mocka eftersom hon fortfarande är justerad efter sin axeloperation och sen fortsätta lite med de hästar som vi påbörjade igår. Vädret är för fint för att åka på äventyrsbad!

Martins häst

2 kommentarer:

  1. Låter som om ni har en mysig resa :-D
    Bär det hemåt snart???

    Kram på er och kör försiktigt

    SvaraRadera
  2. Vi har klarat av halva resan snart. Beräknar att åka hem den 30:e.

    Kram Åsa

    SvaraRadera