22 apr. 2010

Som vanligt

har jag en förmåga att inte hamna på bild. Fotografen tror jag hade fokus mest på Kissen och Lina. Lägger in en bild på Rebecca med sin Connemara istället (naturligtvis kommer jag inte på vad han heter just nu...)


Helge heter en av Lindas hästar iaf ;-)

och den andra lilla killen Santino



Träningen med Paxis och Minda gick bra iaf. Paxis kändes tryggare och fick inga utbrott. Minda stegrade inte en enda gång =))) Red Minda och hon var riktigt trevlig från ryggen. Positiv och var med på noterna uppskattade godisinslagen.

1 kommentar: