Helge heter en av Lindas hästar iaf ;-)
och den andra lilla killen Santino
Träningen med Paxis och Minda gick bra iaf. Paxis kändes tryggare och fick inga utbrott. Minda stegrade inte en enda gång =))) Red Minda och hon var riktigt trevlig från ryggen. Positiv och var med på noterna uppskattade godisinslagen.


Mycket vacker connemara!
SvaraRadera