Låter som om ni har en mysig resa :-DBär det hemåt snart???Kram på er och kör försiktigt
Vi har klarat av halva resan snart. Beräknar att åka hem den 30:e.Kram Åsa
Låter som om ni har en mysig resa :-D
SvaraRaderaBär det hemåt snart???
Kram på er och kör försiktigt
Vi har klarat av halva resan snart. Beräknar att åka hem den 30:e.
SvaraRaderaKram Åsa