23 apr. 2010
Minda & Paxi
blev LB extrovert idag =)). Minda är Leos mamma på 20 år Leo är Kisens halvbror! Att Minda är 20 kunde man inte tro idag.
Paxi behöver inte så mycket ;-) Mest att bara vara och det är tillräckligt jobbigt...
Hagel regn sol om vartannat... Inget äventyrsbad denna gång avslutade dagen med shopping och nu Avatar ;-) I morgon kurs!
3 kommentarer:
Blenda Elby
23 april 2010 kl. 21:51
Snygga boots!
Svara
Radera
Svar
Svara
Åsa Dalpraktiken
24 april 2010 kl. 07:43
gäller att vara observant ;-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Blenda Elby
24 april 2010 kl. 21:21
Lite bokstavsvarning kanske
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Snygga boots!
SvaraRaderagäller att vara observant ;-)
SvaraRaderaLite bokstavsvarning kanske
SvaraRadera