23 apr. 2010

Minda & Paxi

blev LB extrovert  idag =)). Minda är Leos mamma på 20 år Leo är Kisens halvbror! Att Minda är 20 kunde man inte tro idag.




Paxi behöver inte så mycket ;-) Mest att bara vara och det är tillräckligt jobbigt...


Hagel regn sol om vartannat... Inget äventyrsbad denna gång avslutade dagen med shopping och nu Avatar ;-) I morgon kurs!

3 kommentarer: