var jag idag och Karolin fick följa med och hjälpa till.
Vi hamnade lite i bilkö på vägen dit och det fick Karolin kanske att inse - inge kul att trixa med släp och en 3m hög greja med inne i stan. Hon ska uppträda på kulturhusets tak uppe på en hög ställning i en lååång vit klänning.
stilig :D
SvaraRadera