14 aug. 2012

Vendelsö

var jag idag och Karolin fick följa med och hjälpa till.



Vi hamnade lite i bilkö på vägen dit och det fick Karolin kanske att inse - inge kul att trixa med släp och en 3m hög greja med inne i stan. Hon ska uppträda på kulturhusets tak uppe på en hög ställning i en lååång vit klänning.





1 kommentar: