29 juli 2012

Lichman och sista Showdagen

Träffade många kända ansikten och hästar och fick även ansikten på några namn jag kände igen. Kul! AK jag och Erika satt med i publiken.


När kursdagen var slut så fick publiken leka lite. Oturligt nog räckte inte stickarna till oss...



Idag Show med Coiba och Tubbe. Kikki får stå över och är sjukskriven. En spark bak som inte riktigt har läkt. Hon får nu vila och lite behandling så får vi hålla tre fingrar.

Varmt som tusan var det iaf.
Ponnyridning före och efter.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar