Erika hade iaf handduk med =))
Hade inget koppel med till Dida så Sigges skärp fick duga. Mest orolig för att Apollo skulle trigga henne om det kom någon. Hon har ju lärt sig en del här... men inte bitit någon ännu ;-)
Idag fick jag lite tips från Erika med att tränsa en unghäst inte 1år fyllda ännu.
Hon Prunella ska med på visningen i Sala på fredag. Idag blev det verkning och hon var duktig - förberedelsen för träns var hon också jätte duktig på =)) Vi ska greja lite i veckan här så får vi se hur det går på fredag. Lina ska göra ridprov då på Leah också.
Flickisen gick RB idag också.....puh men det gick bra.
Fick på sig soakingboots med mirakelmedel i när hon verkades inne - Lina sa - åh titta hon tycker om sina nya skor =))) när hon stod stilla och tittade ner utan att röra en fena sen KABOOOM - Right Brain!!!. Fick bli lite ut och röra på fötterna när det blev stopp igen - sen åkte finskorna av. En fixade hon av själv.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar