14 mars 2012

Äntligen lugnt efter många "Frisk bris" dagar

Många hästar av ligger och gottar sig i solen. Säkert trötta efter all blåsande.
Kommi åkte hem igår och nu är det bara 16 st i hagen.

Beställt en ny telefon då min Pensionärsmobil "Doro" för synskadade inte riktigt uppfyller mina krav trots de finesser som ficklampan och den lilla sms-knappen.


Gillar inte mobiler överhuvudtaget en gammal yrkesskada sedan min statliga karriär då jag ALLTID kunde nås med mobil och på den tiden hade man även minicall - så dygnet runt även om mobilen var avstängd så gick det att få tag på en. När jag slutade där la jag av med mobil och hade bara mobil om jag körde bil i ensliga områden. Tog även av mig klockan då också.

Modellen jag hade då påminner lite om den här =))


Nu blev det en sån här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar