11 maj 2010

Träning 10 maj

blev lika rolig som vädret...

Lite snabbt liberty med Bamsen i korallen - något tjall och han går fortfarande inte helt rent.


Lakrits fick sin mat men jag hade ingen lust att göra ren honom. Sen fladdrade han bara omkring oroligt så vi slutade ganska omgående.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar