11 maj 2010
Träning 10 maj
blev lika rolig som vädret...
Lite snabbt liberty med Bamsen i korallen - något tjall och han går fortfarande inte helt rent.
Lakrits fick sin mat men jag hade ingen lust att göra ren honom. Sen fladdrade han bara omkring oroligt så vi slutade ganska omgående.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar