10 maj 2010

men vad det är tråkigt

när det är grått kallt och regnar...

stått och rett ut Ossies svans och man i säkert en timma när han sällskapade med Zaritsa lite. Packat hönät och mockat, märks mycket väl att man är (nästan) själv. Får se om det blir någen energi kvar till egen träning senare idag.

Lite sugen på de nya näten som man kör över helbal istället för att packa 25st... men då måste vi sätta in flera balar annars är det två stycken hästar här som paxar bollen... gissa vilka Rosa



Väntar på leverans från St. Hippolyt för nu är snart alla våra godisar slut.

Lina har haft webbprov också och klarade matten Jippi!!!

1 kommentar: