1 maj 2010

Inte direkt L1 nivå ;-)

Helena och Cisco har kännt varandra ett tag och sadlat om till Parelli =))
Här är On Line och snart har Freestylen laddat klart.





Vi bugar och hoppas på återseende!

2 kommentarer:

  1. Dom som kollar på inskickade auditions för att få inspiration och se på andra vilken nivå level 1 och level 2 är på lär kunna få liiiite prestationsångest av att kolla på online filmen...=)

    SvaraRadera
  2. Åh en gammal bekant från JM tiden! Hej Helena!
    /Anna och Tulo

    SvaraRadera