2 maj 2010

Oväntat besök

3 unga varelser från söder som tillförde lite energi i det småsnöande Håsjö.

Träningen med Lakrits var en kick - så oerhört känslig och DUKTIG han är =)) bara lite allmänt rädd som vanligt. (kan dock bero på Vickys stora bokstäver). Kan inte bli helt omöjligt att få med honom till Lichman. Får jag bara lite träningstid utan hagel och nordanvind.
Gjorde mest lite bonding, mat, lite koll i korallen utan högre farter. Fama var på min lott idag också och hon kan göra vad som helst för en godis men har lite attityd. Rolig tjej =D
Tog och borstade Pyrello och Ossie också. Lilla nya Filuren verkar vara en lite lekfull kille som flörtar med Kikki just nu.



SVINKALLT och blåst - långkalsonger mössa och vinterkläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar