26 juli 2014

Hemestern fortsätter


så himla varmt och trevligt väder så det blir mest att lata sig vid vattnet. Lina tränar hästar i ottan och sen ligger vi och latar oss, solar och badar.








Min nya leksak fick jag av Robin och Katarina när jag fyllde år.


Ett armband som registrerar nästan allt jag gör.
 Den talar också om när jag varit stilla för länge och hur min sömn varit


Rolig liten manick som det är lätt att bli lite manisk med...

Där för måste jag också simma hem (1 km) när jag har legat stilla för länge!

Har hunnit vara i Östersund på lite pass men i väntan på det åkte Julia och jag till Andresö och badade i Storsjön - nästan lika varmt som i Håsjö

hann också plocka lite jordgubbar före träningen

Tupparna har fått åka tillbaka till "hönsförsäljaren" - Tack Inger och Anita!

Nu har jag fått tag på en annan flock
ska vara 3 hönor och en tupp av rasen Hedemora


såå det återstår och se om det stämmer denna gång
Ska avvakta lite pga av värmen - kanske bli imorgon kväll

Fabian springer idag Östersunds halvmara kl.13:00
Heja heja!

Vi ska ner och röja lite vass idag, inför kommande kurs - så det blir lite lättare att bada med hästarna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar