19 maj 2014

Hästlös

Så nu har jag 0 hästar - konstig känsla. Lite tillbaka på ruta ett lite klokare kanske. Nu kan jag pyssla och rida Kikki när det behagar. Om jag skaffar en häst ska det vara ett eget val som det aldrig hittills har varit men men Kikki köpte jag iaf utan Linas vetskap som en liten "glad " överraskning. sen ahar det blivit att ta hand om "andras" x-race hästar... Den resan är förbi nu!

Coiba och Athena åkte upp till Ö-vik på förmiddagen. Coiba tillbaka till sin matte och Athena som sällskapsdam - skulle det visa sig att de vill ha henne kvar får hon stanna. Bättre kan hon inte få!

Lyxbuss och åka baklänges

 Grönt gräs och känt sällskap

och en otrolig utsikt 

hos en fantastisk hästmännsika 

och det känns väldigt bra!


Jag har ju Bosse nu






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar