4 aug. 2012
Riksutställning för Svenska Tinkersällskapet
i Sala var vi på en ganska kort stund. När Lina gjort Ridprovet med Leah var vi tvungna att sticka.
Hade varit kul och se Prunella göra sitt prov.
Två Fast Trackare har dykt upp med deras hästar =)
Så här såg det ut i går morse när jag drog upp rullgardinen:
1 kommentar:
Eva Ö
5 augusti 2012 kl. 00:02
Ni behöver ingen övervakningskamera, ser jag!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ni behöver ingen övervakningskamera, ser jag!
SvaraRadera