Lilla Prunella och Leah tvättade vi igen i morse och det blir en sista gång i morgon då de åker till Uppsala för att sen åka på visningen på lördag. Lina och jag åker också till Sala för att närvara - Lina ska också göra ridprov på Leah.
Tränsträning på Prunella
som också ska visas (och det är tränstvång pga säkerhet) hon ska vara "något sånär styrbar" =)) men även i trav nästintill galopp så vi måste öva lite mera. Lina och jag turades om att gå med henne med string och även med bett - traven behöver vi jobba lite mera på men det är ju inte förrän på Lördag ;-)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar