16 apr. 2012

Vet inte vart dagarna tar vägen

men nu är den här dagen snart slut. Har gott bra på Ranchen och vi har pulat på med KB, verkning, körning, plockat tak pannor, lekt med 12st hästar tror jag, målat tror jag också någon har gjort. HK har fyllt på mat till alla djuren.

Myggan och jag är nu också så pass vänner nu att han kan äta sockerkaka på bordet och stående i mitt knä. Men Sigge hugger han när han kommer åt =)




Bamsen var riktigt på hugget, inte så ovanligt när han stått ett par dagar. Han showade en del för sig själv innan vi ens hade börjat. Man kan se att han njuter av att röra sig på underlaget. Var väldigt mycket energi i honom idag så det blev ingen ridning för mig =)

Lyckades lägga honom innan han gasade upp sig. Tror han hittat en favvoplats. AK kom med extra belöning. och fotade, snacka om simultan kapacitet.



Sen blev det mycket tugg och gäsp på backningen


Tog upp svarta faran också idag. Första gången på EB för honom och han var duktig men har lite svårt för tunnor igen. Var säkert 2 månader sen vi lekte sist...

mycket är nytt för honom och Fabian hjälpte mig och tog upp Athena samtidigt.

Tror han också gillar underlaget

Safty System var enklare än tunnor





1 kommentar: