I går blev det både pyssel, on line och ridning. Längtar till det blir lite varmare i luften så man kan köra spolning före och efter istället för att borsta. Lakrits och Gyson gillar att vara leriga.
Vi körde toch it däck och bro alla fyra på bron men ej på däcket. Sidways över kavaletti från och till. Cirkling lite olika. Ridning med sadel och cradle - det kändes jätte konstigt men kändes väldigt säkert med sadel iaf. Tränset tyckte jag att manen var i vägen hela tiden och det gick knappt att kamma för jag trasslade in mig. Bytte till grimma istället. Kavade på lite utan någon direkt plan. Lina kom ner med huggormen också!
Såg på savvy club dvdn igår och det har gjort ändring i sändet cirkling kan man gott säga. Undrar om det är för att det inte har funkat med:- lead it, lift it, swing it, touch it om det är för att somliga har varit svårt att träffa sin häst =)). Om detta ska vara lättare? De har ju även tagit bort cirkling från L1 både audition och selfassassment. How intresting...
åsså glömde jag detta:
Mark 10h 10 min
Ridning 7h
Pyssel 9h 20min
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar