8 maj 2010

Gyson och Lakrits

ar riktigt rolig idag. Prövade nya saker on line och det gick över förväntan =) Jag har fastnat i gamla mönster och har inte gått vidare. Nu ska jag köra på och hoppa upp ett pinnhål. Libertyn är skitkul och han är riktigt läcker <3 Ridningen gick bra inget tjaffs höll inte på länge för jag tyckte han gick orent. Körde lite liberty istället.


Nya sakerna jag prövade var backa med bom mellan bena, putta tunna zon 3 och sideways (från E) inte lika snyggt men han klarade det. Tunnan for iväg ett varv. Cirkling liberty funkade nu när jag inte petar bort zon 1 utan driver zon 5 (såg detta på senaste savvy club). 8.an i liberty känns också som om vi kan öka upp lite. 

Fick lite nytändning nu när jag har kollat vad vi har.



Lakrits gjorde en hel del framsteg på plan. Lite friendly med tunnorna, sidways från och till över bom, touch it 4 hovar bro, cirkling, travling cirkel. I ridningen körde vi cirkling mest. Blev ett väldigt tuggande. Sadel och grimma idag.

Lakrits tid:
Mark 10h 40 min
Ridning 7h 45 min
Pyssel 9h 25 min

2 kommentarer:

  1. Coolt asså.
    Vad har du hittat för musik, som funkar på youtube, är den roaltyfri? Låter ju lite mer variande än alla Kennedy och Drake-låtar och lite mindre hjärndött än swap-musiken. Låter bra alltså menar jag.

    SvaraRadera
  2. Ja jag är mäkta trött på K.D och M.K.Tror att jag sökte på royaltyfree och hittade lite. Det var rätt länge sedan och jag hade glömt att jag hade dem.

    SvaraRadera