så idag blev det inge leka med hästar mest mocka, packa hönät och sätta hage. Rätt mör nu...
Ny lite häst på gården som ska ridas in. Rosa följde med ekipaget upp och har träffat Jasmine lite också.
Öppnade upp vid flyget och det blev lite bralla av. Kom in vid 21 och mat 21:30 så man har tagit vara på ljuset kan man säga. Roligast var att se Ossie skutta runt som en tok han såg verkligen glad ut =))
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar