12 apr. 2010

Mycket hästande idag

men när jag väl tog ut Lakrits gick solen i moln...

Vicky har smällt i sig en HEL sockerkaka!

Vi filmade Scarlet och hade lite fler kusar på plan så det blev action.
Ryssen fortsatte lite med ponnyn kommer nog på Linas blogg sen.

Red lite och lekte lite liberty. När kameran kom på så drog han och Billy la sig i också =))
Syns att det börjar komma lite kaxighet!


Attans vad svårt det var att komma igång det här då... Blir bättre i maj och då är det förhoppningsvis tort på ridplan också.

Mark 7h 30 min
Ridning 6h 15 min
Pyssel 7h 20min

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa, det ser vi fram emot.
    Hoppas att allt är bra med Lilleman då och att vi har lyckats att slutföra lastningen :-D

    Kramiz

    SvaraRadera