21 apr. 2010

Data tid

Fick en håltimma och tillgång till nät!
Många timmar i bilen igår då Lina tentade av bilden och Idrott & hälsa i Torsås. Har precis varit och lekt/kollat in en av Kisens hagkompisar. Lina fällde några tårar när vi fick träffa Kisen igen. Härligt gäng går han med och jätte trevlig hage. Sån tur han har som fick tag på Sofia =))
Våren eller sommaren lyser med sin frånvarao dock och idag var det både regn, hagel och allmänt ruggit. Tur att man inte har vågat lämna sina vinterkläder hemma.


1 kommentar:

  1. Stannade ni till på Stadshotellet?
    Verkar inte vara så mycket folk...
    Krama Kisen från mig!

    SvaraRadera