17 jan. 2012

16 jan

Ut-rensning i dubbel bemärkelse...

Var hos min homeopat förra veckan och ska nu äta lite piller och droppar. Fick också en slags kapslar som skulle intas 2st 3ggr om dagen mellan målen - nu ska det bli väldigt skönt att de snart är slut!


Eftersom jag inte kunde gå ut hästa något för att jag behövde ha närhet av ett badrum så passade jag på att rensa i garderoberna i mitt rum. My good va en massa skräp jag samlat på. Alla tyger och gardiner har jag tänkt att jag skulle göra mattrasor av och väva mattor. - har nu insett att den tiden kommer ALDRIG!
4 stora sopsäckar med mina kläder och gardiner ska iväg till kupan nu på torsdag! Då Lina ska till Homeopaten - haha... Ska be om en dubbel kur til henne =))
Sen ska vi belöna oss med SPA som vi skulle gått på egentligen när Gurkan fick sitt körkort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar